| Επίσης, εντός του αυτοκινήτου S υπάρχει μία σταθερά στερεωμένη μεταλλική σφαίρα S1, η οποία φέρει ένα ηλεκτρικό φορτίο +Q και εντός του αυτοκινήτου S΄ υπάρχει επίσης, μία άλλη σταθερά στερεωμένη μεταλλική σφαίρα S2, η οποία φέρει και αυτή, ένα ηλεκτρικό φορτίο +Q. ΠΡΟΣΟΧΗ! Καθ’ όλη την διάρκεια της εκτέλεσης του πειράματος, το αυτοκίνητο S παραμένει πάντοτε σταθερά ακίνητο, ως προς την επιφάνεια της γης. (υ=0). Έστω τώρα ότι, το
αυτοκίνητο S΄ κινείται ευθύγραμμα προς το αυτοκίνητο S με μία σταθερή ταχύτητα υ (π.χ. υ=160 km/h), ως προς την επιφάνεια της γης. Όταν λοιπόν, το αυτοκίνητο S΄ διέρχεται δίπλα από το αυτοκίνητο S, τότε ο παρατηρητής Π θα παρατηρήσει μέσα στο αυτοκίνητό του S, ένα μαγνητικό
πεδίο Β1. Διότι, όπως είναι γνωστό από την Κλασική Φυσική, κατά την ευθύγραμμη κίνηση της σφαίρας S2 με ταχύτητα υ ως προς τον παρατηρητή Π, σχηματίζεται γύρω από την ευθεία της κινήσεως της σφαίρας αυτής S2, ένα μαγνητικό πεδίο Β1. Το μαγνητικό αυτό πεδίο Β1, ο παρατηρητής Π είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσει μέσα στο αυτοκίνητό του S, χρησιμοποιώντας, μία μαγνητική βελόνη. Αντίθετα, ο κινούμενος παρατηρητής Π' δεν θα παρατηρήσει ΚΑΝΕΝΑ μαγνητικό πεδίο, μέσα στο αυτοκίνητο του S'. 2. Σύμφωνα με τη Θεωρία της Σχετικότητας Ας δούμε όμως τώρα για το πείραμα αυτό, τι ισχυρίζεται η Θεωρία της Σχετικότητας. Σύμφωνα λοιπόν με τη Θεωρία της
Σχετικότητας, και επειδή για την Θεωρία της Σχετικότητας δεν υπάρχουν προνομιακά συστήματα αναφοράς, δηλαδή οι δύο παρατηρητές Π και Π΄ είναι «ισότιμοι» μεταξύ τους, κατά την εκτέλεση του πειράματος αυτού, θα ισχύει: a)
Ως προς τον παρατηρητή Π, το αυτοκίνητο S΄ κινείται προς αυτόν, με ταχύτητα υ, σχ.1 (a) ή ομοίως, b) Ως προς τον παρατηρητή Π΄, το αυτοκίνητο S κινείται προς αυτόν, πάλι με την ίδια ταχύτητα υ, σχ.1 (b).
|
|
Τί σημαίνει όμως αυτό, που ισχυρίζεται η Θεωρία της Σχετικότητας; Απλούστατα, αυτό σημαίνει ότι: Κατά την διάρκεια της εκτέλεσης του πειράματος και όταν το αυτοκίνητο S΄ διέρχεται δίπλα από το αυτοκίνητο S, τότε ο
παρατηρητής Π θα πρέπει να παρατηρήσει μέσα στο αυτοκίνητό του S, ένα μαγνητικό πεδίο Β1. Το μαγνητικό αυτό πεδίο Β1, οφείλεται στην ευθύγραμμη κίνηση με ταχύτητα υ ως προς τον παρατηρητή Π, της ηλεκτρικά φορτισμένης σφαίρας S2 που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο S΄. Ομοίως, και ο παρατηρητής Π΄ θα πρέπει και αυτός να παρατηρήσει μέσα στο αυτοκίνητό του S΄ ένα μαγνητικό πεδίο Β2.
Το μαγνητικό αυτό πεδίο Β2, οφείλεται στην ευθύγραμμη κίνηση με ταχύτητα υ ως προς τον παρατηρητή Π΄, της ηλεκτρικά φορτισμένης σφαίρας S1 που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο S. Διότι, σύμφωνα με τη Θεωρία της Σχετικότητας, οι παραπάνω αυτές δύο περιπτώσεις, ήτοι αυτή του σχ.1(a) και αυτή του σχ.1(b), είναι, ΦΥΣΙΚΩΣ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. Δηλαδή με λίγα
λόγια, σύμφωνα με την Θεωρία της Σχετικότητας, κατά την εκτέλεση του πειράματος, όταν τα δύο αυτοκίνητα S και S΄ βρεθούν το ένα δίπλα στο άλλο (διασταυρωθούν) θα πρέπει και οι δύο παρατηρητές Π και Π΄ να παρατηρήσουν αντιστοίχως μέσα στα αυτοκίνητά τους S και S΄ το «ίδιο
πράγμα», δηλαδή να παρατηρήσουν από ένα μαγνητικό πεδίο Β1 και Β2, όπως αναφέραμε παραπάνω
και μάλιστα θα πρέπει να είναι και Β1=Β2, οι μαγνητικές επαγωγές αυτών, διότι το ηλεκτρικό
φορτίο της σφαίρας S1 είναι ίσο με το ηλεκτρικό φορτίο της σφαίρας S2, ήτοι +Q.
Το ερώτημα λοιπόν που γεννιέται τώρα, είναι το εξής: Θα συμβούν όλα αυτά τα παραπάνω, που ισχυρίζεται η Θεωρία της Σχετικότητας; Η απάντηση στο παραπάνω αυτό ερώτημα είναι ΟΧΙ. Διότι: Κατά την εκτέλεση του πειράματος ΜΟΝΟ ο
παρατηρητής Π θα παρατηρήσει μέσα στο αυτοκίνητό του S, ένα μαγνητικό πεδίο Β1. Αντίθετα, ο παρατηρητής Π΄, σε ΚΑΜΙΑ απολύτως περίπτωση δεν θα παρατηρήσει μέσα στο αυτοκίνητό
του S΄, ένα μαγνητικό πεδίο Β2. Συνεπώς, μετά από όλα αυτά που αναφέραμε παραπάνω, καταλήγουμε τώρα, στο παρακάτω βασικό συμπέρασμα. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Κατά την εκτέλεση του πειράματος ΧΤ σχ.1(a) και σχ.1(b) που αναφέραμε παραπάνω, αποδεικνύεται με πάρα πολύ εύκολο τρόπο ότι, η Θεωρία της Σχετικότητας είναι ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΛΑΘΟΣ.
Το πείραμα ΧΤ, επειδή είναι πάρα πολύ εύκολο στην εκτέλεσή του και κοστίζει ελάχιστα χρήματα, είναι πολύ εύκολο να εκτελεσθεί σε ευρεία κλίμακα από Πανεπιστήμια, Ινστιτούτα Φυσικής κλπ. αλλά και από φοιτητές
Πανεπιστημίων και μαθητές Λυκείων ακόμη!!! Συνεπώς, διαπιστώνουμε ότι, δεν χρειάζεται να καταφύγουμε σε πολύπλοκα και πολυδάπανα πειράματα Φυσικής, όπως π.χ. το πείραμα Gravity Probe b, κλπ. προκειμένου να αποδείξουμε, εάν η
Θεωρία της Σχετικότητας, είναι ορθή ή λάθος. Όλα αυτά είναι περιττά και «παράλογα» πράγματα που χρησιμοποιεί η σημερινή φυσική έρευνα, τη στιγμή που υπάρχουν πιο απλά και λιγότερο δαπανηρά πειράματα, όπως π.χ. το πείραμα ΧΤ, το πείραμα GL κλπ. προκειμένου να
αποδείξουμε την ορθότητα ή μη της Θεωρίας της Σχετικότητας. Έτσι, όπως εύκολα αντιλαμβανόμαστε, το πείραμα ΧΤ είναι τεράστιας επιστημονικής σημασίας και δεν είναι καθόλου υπερβολή να τονίσουμε ότι, το πείραμα αυτό μπορεί να θεωρηθεί, σαν η αφετηρία και η βάση
μιας «Νέας Φυσικής», χωρίς την ανάγκη ύπαρξης της Θεωρίας της Σχετικότητας. Τελικώς λοιπόν τι σημαίνουν όλα αυτά που αναφέραμε παραπάνω;
Απλούστατα, όλα αυτά σημαίνουν ότι το πείραμα ΧΤ ερμηνεύεται ΜΟΝΟ, εάν δεχθούμε ότι: a) Ο ΧΩΡΟΣ και ο ΧΡΟΝΟΣ είναι απόλυτα μεγέθη, και b) Ο ΑΙΘΕΡΑΣ υπάρχει μέσα
στη φύση, με βάση το «Νέο Αιθερικό Μοντέλο» και σύμφωνα με την «Νέα Θεωρία του Αιθέρα», όπως αυτά αναπτύσσονται στην ιστοσελίδα www.tsolkas.gr και στη Βιβλιογραφία (μελέτες του ίδιου συγγραφέα), οι οποίες παρατίθενται, στο τέλος της παραπάνω αυτής ιστοσελίδας.
Υ.Γ.: Στο πείραμα ΧΤ, τα κεφαλαία γράμματα Χ και Τ είναι, τα αρχικά γράμματα των ελληνικών λέξεων Χρήστος Τσόλκας. Χρήστος Α. Τσόλκας 25 Νοεμβρίου, 2005 Copyright 2005: Christos A. Tsolkas. | |