Home
Wirenet Communications

Αιθέρας και
Μαγνητικό
πεδίο

Γαλιλαίος και Αϊνστάιν
είναι λάθος!

Αρχή της
Ισοδυναμίας

Αιθέρας και
Αρχή της
Ισοδυναμίας

Η απόδειξη
της μετακίνησης
του Περιηλίου
του Πλανήτη
Ερμή


Ανοικτή
Επιστολή
 

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία Ι

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία ΙI

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία ΙII

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία ΙV

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία V

Μαθηματικά
Η Γενικευμενη
Γεωμετρία

Μαθηματικά
Βαθμίδας

Video 01

Video 02


Αιθέρας
και
Φως

 


Πείραμα 21
Πειραματική
Επαλήθευση

 


Πείραμα 22
Πειραματική
Επαλήθευση

 


Τα λάθη
του Einstein

 


Το πρόβλημα
του  σφαιρικου
φλοίου

 

Ανακεφα-
λαίωση


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Συντηξη:
Η μηχανή
“ΖΕΥΣ”

 


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Οι
Εφευρέσεις ΧΤ

 

Ο νόμος της
παγκόσμιας
έλξης του
Νέυτωνα.
(Μαθηματική
απόδειξη)


CERN/OPERA
IKARUS
TSOLKAS

 

AIΘΕΡΟ
ΗΛΕΚΤΡΟ
ΔΥΝΑΜΙΚΗ
(ΕΕD)

Θεωρία
Σχετικό
τητας,
ΤΕΛΟΣ!

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Οι εφευρέσεις XT (124 τον αριθμό) δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο και στο site www.tsolkas.gr την 1η του μηνός Μαρτίου του έτους 2008.
Οι εφευρέσεις XT, προστατεύονται διεθνώς από το Νόμο «Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας» και απαγορεύεται η μερική ή ολική εφαρμογή τους από τρίτους, χωρίς την γραπτή άδεια του συγγραφέα. Κάθε παράβαση διώκεται από το Νόμο.
Επίσης, εάν κάποιο φυσικό πρόσωπο, Βιομηχανία, Εταιρεία, Πανεπιστήμιο, Χώρα, κ.λπ. ενδιαφέρονται για την μερική ή ολική εφαρμογή μιας ή περισσότερων από τις Εφευρέσεις XT, δύνανται (κατόπιν γραπτής συμφωνίας με τον συγγραφέα) να τους εκχωρηθούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας για την εκ μέρους τους, εφαρμογή των εφευρέσεων αυτών.
Τέλος, εύχομαι οι εφευρέσεις XT να χρησιμοποιηθούν για την διατήρηση της ειρήνης, την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου και για την προστασία του περιβάλλοντος.

Χρήστος Α. Τσόλκας

 

ΟΙ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ XT

ΠΙΝΑΚΑΣ

  1. XT–1,  Διαφορικό Ι
  2. XT–2,  Διαφορικό ΙΙ
  3. XT–3,  Διαφορικό ΙΙΙ
  4. XT–3Α, Διαφορικό ΙV

  5. XT–4,  Τετράχρονος περιστροφικός κινητήρας
  6. XT–5,  Τετράχρονος περιστροφικός κινητήρας με τηλεσκοπικό έμβολο
  7. XT–5Α, Τετράχρονος εμβολοφόρος κινητήρας με ευθύγραμμη παλινδρομική κίνηση
                 του βάκτρου του εμβόλου


  8. XT–6, Κινητήρες θετικής προώθησης, τύπου Α
  9. XT–7, Κινητήρες θετικής προώθησης, τύπου Β
  10. XT–8, Οχήματα κινούμενα με θετική προώθηση. Δισκοπλάνο Ι.
  11. XT–9, Οχήματα κινούμενα με θετική προώθηση. Δισκοπλάνο ΙΙ.
  12. XT–10, Κινητήρας jet – I
  13. XT–11, Κινητήρας jet – II
  14. XT–12, Κινητήρας jet – III
  15. XT–13, Κινητήρας jet – IV
  16. XT–14, Κινητήρας jet – V (τύπου Wankel)
  17. XT–15, Αεροσκάφη μειωμένης αντίστασης
  18. XT–16, Πυραυλο – jet όχημα (R.J)
  19. XT–17, Πυραυλοκινητήρες μειωμένης αντίστασης, τύπου Ι
  20. XT–18, Πυραυλοκινητήρες μειωμένης αντίστασης, τύπου ΙΙ
  21. XT–19, Υδροπύραυλος μειωμένης αντίστασης
  22. XT–20, Ελικοφόρος πυραυλοκινητήρας
  23. XT–21, Αστρόβιλος ελικοφόρος κινητήρας
  24. XT–22, Ελικοφόρος ελικοειδής κινητήρας
  25. XT–23, Πύραυλος προωθούμενος διά διαδοχικών εκρήξεων
  26. XT–24, Πυραυλοκίνητο ελικόπτερο, πτερυγικής ορμής
  27. XT–25, Ελικόπτερο πτερυγικής ορμής
  28. XT–26, Δισκοελικόπτερο
  29. XT–27, Πυροσβεστικό δισκοελικόπτερο
  30. XT–28, Ατομικό ελικόπτερο, τριών ανεξαρτήτων κινητήρων Wankel
  31. XT–29, Ελικοειδής έλικα
  32. XT–30, Θαλάσσια ιπτάμενη πτέρυγα (Τεχνολογία WIG)

                        ©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications